GOD JUL // MILLAN

Hej alla söta små läsare...

idag har jag, Amanda och Elvira öppnat våra paket från varandra..

jag köpte till elvira en perfym , spets tröja vit från gina tricot och ögonskuga..

till Amanda köpte jag och Elvira tillsammans det blev ett par högklackadeskor och perfym :)

själv fick man ett GG parmband jag e super duper as glad !!

det var en av dom sakerna som låg högst på min önskelista <3

Imorgon eller jag menar idag i och med klockan e över 12 så GOD JUL förhelvete !!

ja i allafall ska jag rida en julaftonstur imorgon med min älskling !

han har fått ett smeknamn mp, mp = millams pojke :)



men god jul hoppas ni får det ni önskar er <33



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0