heej // millan <3

hej alla knasiga små/stora barn ;)

imorgon kommer hovslagaren och ska sätta i snö suler och blindbrodar <3
igentligen gillas det inte för min smak att ha blimdbrodar eller va det va vi skulle ha i hagen...
det kan hända vad som helst..
men jag vill inte heller att han ska halka nu efter kiropraktikern..
det gick skit bra !
han hade en fettttt låsning i vänster bak och en i ryggen ..*
jag tycker det är bra för att då vet jag att jag vet när han har ont han lixom vissar det genom att inte vilja svänga till vänster ..

men i alla fall ska amanda på återbesök imorgon <3
jag håller mina feta tummar det kommer gå bäst älskling <3

men god natt :)


hälsningar millan & winstone

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0