Hiss för världens bästa! ♥

Nu måste jag verkligen hissa min tränare!

Min tränare och vän heter Jenny Kryhl och har byggt upp SFRK, men jobbar nu på MCR. Jenny är en underbar person och en superbra tränare. Jag brukade träna för Jenny i både hoppning och dressyr, och det känns som att jenny vet exakt hur man ska göra på exakt den hästen man sitter på. Vi brukade ha träningar med mycket följsamheter och många svagheter som vi har som ekipage.

Jag måste bara säga att Jenny är den bästa tränaren jag tränat för och hon är en underbar vän!

Jag hissar verkligen jenny! ♥♥♥♥

/ Amanda





VÄRLDENS BÄSTA! ♥

Kommentarer
Postat av: Jenny

Mycket rörande hjärtat! Ni är så duktiga tjejer!

Och underbara att ha som elever! Och även om

jag inte kan ha träningar just nu så vill jag ändå veta

hur det går för er!



Kramar

2010-12-10 @ 06:40:51
Postat av: Amanda

Världens bästa jenny!

2010-12-10 @ 13:35:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0