Var ska jag börja?

Okej i Onsdags var vi i Stenestad igen på återbesök. När vi kom dit så sprang jag med honom, ingen hälta. Jag longerade och då såg man att han var lite halt och när vi böjde hela benet reagerade han starkt. Sen gick vi och ultraljudade hans sena och då såg man att det hade blivit bättre. Sen var vi tvugna att söva honom för att kunna spruta honom i knät. Visste ni att min häst är LIVRÄDD för sprutor? Sen blev han sprutad i knät och fick sedan vila lite.

När vi skulle åka hem ville han inte gå in i transporten, tog kanske en kvart så nu får vi öva lite. Just det jag glömde berätta att jag gick upp 05.30, SINNES! Så nu har min häst haft boxvila i två dagar och idag var första gången han gick ut på fyra dagar, för han var inne i onsdags och i tisdags för det var så mycket is i hagen.

Nu ska jag skritta honom och vecka 4 ska vi tillbaka på återbesök. Om han inte har blivit bättre då måste vi börja prata med försäkringsbolaget :(

/ Amanda



Det ska alltid vara du och jag, älskling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0