winstone+millan=föralltid<3

tänk att jag har världensfinaste häst vid namn winstone cavalli-björkman tänk att han är sann och är bara min!
det finns inte ord för hur mycket jag älskar dig!
du kom som en blixt i en klar himmel och det e det ALLRA västa som hänt mig!
det kommer aldrig finnas någon i hela världen som kan va så lyklig som jag!
du är en häst som tar hela mitt hjärta och en sak jag har sakt som jag kommer hålla fast vid e att händer något som gör att du försvinner från mig så kommer jag följa med dig!
det kommer jag hålla fast vid och så kommer det va!
nu ska jag också berätta att jag har ett W runt min hals och det har jag så länge jag lever för det jag har på mitt halsband går ej att ta ifrån mig!
jag älskar höra ditt gnäg när man ropar ditt namn!!
jag älskar dig ekelykans winstone <3 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0