Benskydd

Jag har plockat ihop några benskydd som jag tycker är snygga och bra.



Först tänker jag på verderus benskydden. Jag har ett par olympic som är SÅ bra. Inte bara med att de är snygga, de är jättebra. Dock har jag nästan aldrig använt de eftersom ringo varit skadad, men jag köpte de begagnade på hastnet, men jag tycker inte det spelar någon roll, jag tjänade ju pengar på det. Men de är de snyggaste benskydden jag har och som finns tycker jag. Jag tycker faktiskt att de bruna är snyggast trots att jag har de svarta.

Sen har vi Eskadron skydden, jag har haft mina i ungefär kanske 4 år och de har hållt JÄTTEBRA! De är snygga och är jättebra, har mest använt de i hoppningen och när hästen böjer benet böjs den lilla gråa saken också så de tar ALDRIG emot, superbra. När vi kolla på sadel sa Jerry att de benskydden var bland de bästa, och han säljer massa utrustning.



Sen har jag ett par skydd från Hööks som jag köpte när jag köpte Ringo, de har väl hållt lite sådär men jag tycker ändå de är bra. Jag har använt de mest som skydd när jag rider vanligt och ut, men de skyddar ju bra. De var jättebra för att vara så billiga.

Har ett par sånna här fast i svarta, måste ju matcha ;)

Sen tycker jag att PRO skydden är jättesnygga, de är liksom så enkla men ändå så snygga. De funkar till allt och finns i JÄTTEMÅNGA färger.

Bra pris på de också så jag tycker absolut de är värda man får ju både fram och bakskydd i samma pris. Men jag har aldrig haft de men har sett många som haft de.



Jag tycker nästan alla läderskydd är snygga, och dessa är jättesnygga. Jag tror Millan har ett par (som hon aldrig använt) så vi får väl be henne prova de och se vad hon tycker. Men jag tycker de är jättesnygga, läderskydd är extra snyggt tycker jag eftersom det ser mer "fint" ut. Men de är iaf jättesnygga. Finns på Hööks :)

Vad tycker ni?

/ Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0