Busywoman

Shiet vilken daag jag haft, stressat överallt men hunnit med mycket :D Jag gick upp 8 åkte iväg till your horse var där 1 h och kolla på hur allt gick till. Sen vänta jag på bussen typ 25 min, SÅ SEGT! Sen hem och äta lunch, sen vidare till nästa stall. Skrittade Ringo i 1 h och 15 min med millan , vi var knasiga xD Sen mocka jag och sånt. Sen kom pappa så åkte vi till sfrk och hämta en sladd, sen skulle vi försöka få igång transporten, tror ni det gick? Nej. Sen skulle jag ta in ringo så borstade jag och myste med honom. Sen fick jag för mig att rycka manen, var ju länhesen så det blev det. Var i stallet 5 h, lite lagom xD Nu har jag ätit ska snart åka till elvira. Massa bilder kommer sen ;)

Vad har ni hittat på idag?

Puss

/ Amanda



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0