Favvissaar!

Jag har ju jobbat på Kuskahus och än så länge har jag haft två favoriter. Båda var där i somras, man kan ju säga att de är VÄLDIGT olika. Den ena var en ponny som hette Gilbert, inte så många gillade honom men jag gillade lilla Gilbert! Han var en c-ponny, SUPERSÖT! :)

Han var ingen galopp ponny, bara Alex & Isabelle som hade lite kul med honom xD

Bilderna är Alex, HÄR är hennes blogg. :)

Den andra var en stor häst efter Robin z, en av de finare hästar jag NÅGONSIN ridit. Ung men jättevälriden, det gillas! Isabelle var faktiskt på väg att köpa henne, men hade ingen boxplats. Jag smälte direkt för henne när jag red henne, en super häst!

Jättefin eller hur?

Bilderna är Isabelles, HÄR är hennes blogg. :)

Jag hoppas att Sven Inge har några fina hästar hemma till sommar som jag kan gilla!

/ Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0