Hiss / Diss

Okej nu tänkte jag både hissa och dissa. Vi kan ju börja med hissen.

Detta täcket från HV Polo är jättesnyggt tycker jag. Jättesnygga färger och det ser ut att ligga bra. Jag tycker dock inte att solarna passar så bra in i täcket, men loggan är ju jättesnygg. Totally en HISS!



Sen kommer Equiline kavajerna, det är nästan så fula att jag dör. Jag förstår inte hur de tänker när det gjorde de.

Jag tycker det vita är för mycket och för brett och det ser konstigt ut i kragen. På knapparna är det typ swarowski kristaller, det kan ju vara snyggt men då måste det ju vara hela knappen, inte bara en liten remsa. Att de sedan kostar väldigt mycket gör det inte heller bättre. Diss på de!

/ Amanda

Kommentarer
Postat av: Isabelle Weber

jag tycker kavajerna är sjukt snygga. Tycker att de vita/beiga ger det hela en lite mer exklusiv känsla och är inte lika tråkigt som vanliga enfärgade :)

2011-02-22 @ 23:55:13
URL: http://bellaweber.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0