Jackpot

Nu när jag berättade om min första tävling med Jackpot måste jag ju berätta fortsättningen med Jackpot. Han var en ridskole häst inte så gammal. Jag tävlade han någon gång efter den tävlingen och det gick super, men efter ett tag blev Jackpot dålig och blev halt. Han blev behandlad några gånger och gick inte på ridskolan. Då skulle Jag , Millan och Ellinor ta hand om Jackpot när han flyttade bort till vårt stall. Vi skulle sätta igång han men det blev lite slarvig ridning, sen började vi ta hand om honom mer ordentligt. Han skulle inte hålla riktigt så han såldes till en i stallet som gav bort honom till en kompis som skulle ha en knatte skola. Han skulle bara skrittas och ta det lungt. Så som jag förstod det blev han väl helt frisk och såldes någonstans, jag vet inte var men skulle gärna vela vetat.

Så har någon sett denna Jackpot en korsningponny med Russ i sig och cirka 130 cm så säg till :) Skulle gärna velat veta var denna lilla söta sak var idag ;)



Har inga andra bilder på Jackpot!

/ Amanda

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag tror att det där är min foderponny! :o<3 Korsning islandshäst/russ? :) Och hurlänge sen var det du såg honom? För han har vart i vårat stall i 2 och ett halvt år kanske! :)

2011-08-25 @ 11:32:06
URL: http://jumpingstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0