Mål

Jag har vissa mål med min ridning långt fram i tiden, och mål är ju gjorda för att nås, eller hur? Men jag har en plan, en vision hur mitt liv ska se ut. Jag vill först gå på unghästutbildningen på Flyinge, man lär sig ju så otroligt mycket. Jag tycker det är jättekul med unghästar och orutinerade hästar. Sen vill jag flytta till Holland och arbeta hos någon ryttare, det är ju så sjukt lärorikt. Varför just Holland? I Holland är de väldigt kunniga och har fina hästar, innan funderade jag på Tyskland med har nog mer och mer bestämmt mig för Holland. Sen när jag kommer hem vill jag ju fortsätta med hästarna och kanske ha försäljningsstall eller helst arbeta helttid som ryttare, det hade varit sjukt kul!

Men vi får se, allt kan ju förändras....



Heeeest är beeest! :D

/ Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0