Queenie

ursäkta för att jag inte blogga igår, uuppps dålig ursäkt...

Igår red jag iaf Queenie på fältet, red inte så länge för det var ganska hårt. Hon gick jättefint, en trevlig liten ponny är hon ju! Men hon var ganska pigg men det är ju bara kul. Gick i en bra form och trampade under sig bra! Skritta någon runda i skogen också, det var dock inte så roligt eftersom det var is lite överallt och då var det bara att vända..

Idag red jag ut med Ella och Caresse. Queenie var så pigg idag och jag har nog aldrig sett henne så pigg, jag kan ju säga att imorgon blir det trimma på fältet... Men hon var nog bara glad att få komma ut, och allt gick ju bra så det var skönt. Men när vi ridit halva rundan så kom vi till ett ställe där de höll på att bygga så man kom inte förbi någonstans. Så det var bara att vända tillbaka..



En riktigt härlig sommar bild på Queenie och Elvira. De är så fina tilsammans!

/ Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0