Queenie

Idag var Queenie SUPERFIN! Red fram henne lite först på fältet, var lite tjabbig tills jag galopperade henne, då blev hon mjuk och fin. Flyttade lite åt sidorna och ställde henne, då belv hon RIKTIGT fin. Sen tog jag fram några små skutt hinder, som hon skuttade över glatt. Hon var verkligen jättefin och hoppade super, de var ju bara små men ändå. Tog det väldigt lugnt när jag hoppade, visste ni att vi har byggt hindrena själva?

I somras hade Elviras familj byggt ett trädäck så fick de massa plankor över, så då startade vi.. De är faktiskt jättefina, vi målade vissa också! Men sen avslutade jag med att jogga igenom henne lite. Imorgon ska jag nog rida ut för det är hon verkligen värd!

Ska se till att ta några nya bilder på henne, hehe..


/ Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0