Ridningen för mig

Vad betyder ridningen egentligen? Är det att man vill ha kul, man vill utvecklas eller att bara slappna av. För mig är det allt möjligt, jag rider för att jag tycker det är kul, varje gång man ska till stallet är man glad och när man kommer dit blir man ännu gladare. Jag vill utvecklas, bli duktigare lära mig mer. Eftersom jag senare i framtiden gärna vill jobba med hästar så måste jag ju utvecklas hela tiden. Stallet är också ett perfekt ställe där man bara kan släppa allt, bara ta det lugnt för en stund. Man behöver inte oroa sig eller stressas. Jag skulle säga att ridningen för mig betyder J Ä T T E  M Y C K E T ! Om jag inte hade ridit, vad hade jag gjort då? Att åka till stallet och vara där 3-4 h varje dag är jättebra för mig, man rör sig och får frisk luft. Utan ridningen hade en del av mig varit borta, jag har älskat hästar sen jag var bebis och har alltid velat vara med hästar. Jag har aldrig varit rädd uppe på hästryggen, och det har nog hjälpt mig en hel del. Jag har alltid varit den som vill att det ska gå fort och okontrollerat eller vad man ska säga.



Pytte liten Amanda!

/ Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0