Ridsporten

Ibland tycker jag att ridsporten har blivit så mycker märken. Ridsporten är redan jätte snobbig och sen kommer det massa märken som kostar mer än många har råd med. Jag tycker att ridsporten är mer än att ha massa märken och ha det nyaste sakerna. Jag själv tycker att många märken designar snyggare saker än exempel hööks och att de har lite bättre kvalité. Men det viktigaste är inte att ha finaste, dyraste, nyaste och allt sånt. Jag har alltid sagt att det hade varit jävligt roligt att komma med den fulaste transporten & bilen och lasta ut den finaste hästen av de alla. Utan massa märkessaker och sånt, utan bara ett RIKTIGT bra ekipage. Men jag tycker ändå att saker är roligt att ha, jag tycker det är kul att tjäna ihop extra pengar och lägga på något man VERKLIGEN vill ha.

Jag har köpt nästan all min utrustning själv och det är jag riktigt stolt över, jag älskar att spara och sedan spendera på det man absolut vill ha.

/ Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0