Ringo

Idag skritta jag ut på LV4, eftersom där är ganska hårt nu så går det jättebra. Men iallafall när jag hade kommit in på området går jag kanske 50 m, sen ser ringo massa militärer, och han får spel! Kastar sig och stegrar ut i skogen typ jag som hade valt att inte ta sadel satt bara där och försökte hålla mig kvar. Efter ett tag lyckas jag ta mig förbi, på en SPÄÄÄÄND häst. Hahah

Bild i somras! <3

Sen skritta jag en runda ute på LV4, sååå mjuk och fin han va, helt sjukt! Var först lite lite stel i höger men släppte efter ett tag, riktigt kul! På vägen hem ser ringo militärerna igen, och då får han damp igen. Typ dampar in i en buske med mig så fastnar jag nästan där och han springer iväg, jag sitter typ på snedden. Helt sjukt, men sen lyckades vi ta oss förbi... Igen. Min häst är en liten galning !

/ Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0