Sportlovet

Jag har jättemycket att göra på sportloivet, KUL! Eftersom alla ska typ resa bort tar jag hand om ganska många hästar, jag har ju min Ringo som bara skrittas så det är ju att ta hand om honom. Sen ska jag ta hand om Queenie Elviras häst hela veckan, henne ska jag rida, mocka, och allt det andra. Det blir jättekul att rida ordentligt eftersom det var ganska längesedan, det var ju på jullovet.



Sen ska jag också ta hand om Ali och Stina (Ylva och Vanjas hästar). Jag ska ha de typ 3 dagar men sen ha huvudansvar för de hela veckan, Ali ska jag bara mocka och sånt till men Stina får jag rida om jag vill, så ska väl försöka rida henne när jag hinner. :) Så det blir en full vecka men det är ju jättekul, får bara hoppas på fint väder så man kan rida :D



Typ Sveriges fulaste bild på Stina xD

/ Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0