Sveeeetttigg påle

När jag släppte ut Ringo var Queenie ute, sen skulle Elvira rida så hon tog in Queenie. Jag cyklade ut med hö till ringo och han stod stilla och åt när jag åkte. Men när jag kom tillbaka sprang han jättemycket och var JÄTTE svettig. Jag satte mig i hagen, han var fortfarande stressig. Sen tog jag på grimma, han var fortfarande stirrig. Men sen tog jag ut honom på fältet där elvira red, och när jag gick med honom bredvid Queenie så bara la han sig ner och rulla xD Jag bara WTF, men det var ju bra... Min häst var helt förtvivlad efter hans upplevelse, han är ganska mycket flockdjur om man säger så..

Detta beskriver ju ganska mycket vad han gjorde idag xD

Puss på er! / Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0