Tagelarmband

Alex skrev ett inlägg om tagelarmband. Jag blev så inspererad och gick in och kollade påden hemsidan. Jag har hört om det innan men jag har alltid trott att det skulle vara jättedyrt, men det är de faktiskt inte. Det funkar så att man skickar in tagel från sin häst till den här tjejen, så väljer man vilken model man vill ha, sen gör hon sånna. SKITCOOLT.

Detta blir nog mitt nästa inköp!



Dessa olika modeler kan man välja mellan. Från 180 kr.

HÄR hittar du hennes hemsida.

Alex blogg

Ny trend? Vad tycker ni?

/ Amanda

Kommentarer
Postat av: Elvira

Du vet att du måste klippa av 40cm av zingos hår<3

2011-02-04 @ 11:39:17
Postat av: tove

åh, va fint! önskar jag hade vetat det när min häst var tvungen att tas bort :(

2011-02-04 @ 12:28:08
URL: http://tovelantz.blogg.se/
Postat av: Amanda

Haha, ja elvira. Men med tanke på att man kan ha det resten av livet gör det inte så mycket... ;)

2011-02-04 @ 13:14:36
URL: http://falsterboryttarna.blogg.se/
Postat av: pernilla

Åh sådana tagelarmband är ju underbara! Jag har också skaffat ett men jag köpte från www.tail.se, dom var inte heller så dyra.

2011-05-05 @ 08:19:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0