VILA

Hejsan på er!

Idag har ringo vilat eftersom jag var väldigt trött efter gympan. Vi hade bip-test, kanske inte det roligaste. Men jag borstade honom och myste med honom som vanligt. Vi var själva i stallet och helt plötsligt öppnas en dörr, snacka om att jag blev rädd. Jag vågade knappt gå och stänga den igen men sen sa jag tillmig själv "Om jag dör nu så gör jag det". Men det gjorde jag ju inte kanske ni listade ut. Men problemet är det att detta är inte första gången det har hänt konstiga saker i stallet, så det är ju lite scary.

Nu måste jag plugga Spanska eftersom vi ska ha massa saker till imorgon, och om jag inte sköter skolan, får jag inga bra betyg, får jag inget bra gymnasium, får jag inget bra jobb, får jag inte mycket pengar, har jag inte råd med hus, då måste jag bo på gatan och då dör jag. Oj jag måste plugga!

CIAO

/ Amanda



Allsvenskan 2009

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0