1 h

Nu har jag pratat med millan I TELEFON i en timme, vi som AAAALDRIIIG träffas...

Men idag har jag iaf skrittat ut med millan och ylva, en liten runda runt skanör falsterbo. Cirka 40 minuter.

Och sen blev jag så himla sur för de som skulle fodra fodrade redan tjugo i sex och det tycker jag är ALLDELES för tidigt, så sen åkte jag till min polle ikväll och gav honom mat vid "normal" tid.

Idag hade vi ingen gympa i skolan, vilket var lite tråkigt, men han med andra saker istället och det är ju bra. Annars har det inte hänt något särskilt idag, bara en vanlig vardag.



och jag får inte upp mina bilder från min iphone till datorn så sorry för att ni inte får några nya bilder..

/ Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0