Baby please don´t go.

Älskade Ringo!

Jag älskar dig, jag vill aldrig lämna dig. Jag mår så jävla dåligt varje dag när jag tänker på hur detta kommer sluta, jag vill inte. Jag vill alltid ha dig hhär hos mig för du är den jag älskar mest i hela universum. Jag kan ge upp allt för dig, och det tänker jag göra. Vill inte, kan inte , du får inte lämna mig. Snälla du är min ängel, det var meningen att det skulle vara du och jag, jag vill ha det såhär. Jag kommer aldrig kunna acceptera så som det är, för det var inte meningen att det skulle vara såhär. Alla minnen jag har med dig är underbara, alla stunder med dig längtar jag bara tillbaka till. Jag skulle aldriog i hela mitt liv vilja lämna dig, du får inte, kämpa. Min älskaling betyder mest i hela världen och utan dig är jag ingenting. Jag vill inte ge upp, aldrig, snälla kan du inte bara bli frisk. Leva med mmig och skapa nya stunder och minnen? Jag skull egöra allt för dig, jag visste redan från första sekunden att det var vi, mitt leende kommer aldrig slockna från första gången jag satt på dig. Mina minnen lever vidare, men de vill vara med oss.

Snälla, my dear angel, i´m asking you to stay.

I will always love you, jag kan inte beskriva min kärlek till dig. den är för stor. Snälla! <3



Vi har det lilla extra, kämpa ! <3

/ din amanda <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0