Blogg.se

Fyy vad blogg.se är segt! är de det för er andra också? Datorn är det inga problem med för den laddar snabbt till andra hemsidor, skumt.

Idag har jag hunnit med jävligt mycket,jag har blivit klar med mitt SO arbete,klar med mina vantar, varit i stallet, gymmat och nu top model.

Idag fick ringo vila för han ska bara skrittas 4-6 gånger i veckan. Och på måndag ska vi på återbesök, jävligt sorgligt. Min lilla älskling <3 På gymmet gick sprang jag i 20 minuter sen gick i 20 minuter sedan styrketränade resten av tiden, duktigt va? Men vi ska till gymmet på onsdag igen,men men detta är somsagt en hästblogg och det ska handla om hästar, men det är ju viktigt även som ryttare att hålla igång. Men lilla zingo var glad idag och mycket söt. Han fäller som bara den nu, det var samma sak förra året att han fäller från nyår sen ända till typ maj, sjukt. Men han fick massa skel. Imorgon måste jag skritta så han får jobba lite. Imorgon får jag inte glömma att fota hagarna, de är sjuka!

Ni får påminna mig!

/ Amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0