COOOOLINGAR :D/MILLAN

tjjjeeennniiiisss ppppeeennniiiss :P

nu e det så har att jag och amanda kom inte hem förens halv 3 inatt .. :P
och jag skulle ta ut hästarna , jippi :P
men jag slet upp min pappa så vi gick till stallet och släppte ut hästarna sen skulle jag göra iornig efter som jag hade tid till det när vi ändå var där...
så bad jag pappa fylla på vatten till WINSTONE men han gick och fyllde på till QUEENIE istället jag bara:

- pappi , vad gör du du ska fylla på till winstone.

pappas svar:

- men queenie ska väl också ha vatten , :P

- men pappa hon e ute elvira bytar det sen ...

pappa,

neej men det kan hon ju inte göra nu har jag ju redan fyllt på :P

jag har en yr pappa :P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0