Diss

Något som går helt bort från mig är om man har tex en brun sadel med svart träns eller tvärt om. Särskilt om det bruna är ljustbrun. Man kan säga att jag är lite matchnings freak, så jag skulle aldrig kunna ha en brun sadel med svart träns eller något annat. I dressyren får man ju tom avdrag för såna här saker, men jag tycker att det ser helt konstigt ut. Jag tycker att det är en annan sak om man har mörk brun så det nästan inte syns, men det är fortfarande fult. Men hur tänker man om man köper saker i olika färger? Men sen kanske jag är lite överkänslig, men detta är bara hur jag tycker. Men en sak jag kan tycka är snyggt det är om man tex har en brun sadel men sen har svarta stigläder, sadelgjord och sånt till, för då ser det ändå ut som att man har tänkt lite.

På min förra ponny Akita brukade vi hemma rida i ljustbrunt träns och svart annat, inte såå snyggt precis. Men det tyckte jag inte då heller ;)



Inte så snyggt, helt klart en diss. Men fiiin ponny <3

/ Amanda

Kommentarer
Postat av: alex - xelaaa.blogg.se

Näää :o det är fiint x)

2011-01-30 @ 10:01:30
URL: http://xelaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0