Duktigt

För en stund var jag i stallet och mocka och sånt sen tog jag in min häst? Visste ni förrästen att vårt foderföråd håller taket på att rasa ner, ska ta foto på det någon dag så ni får se. hahah. Men när jag tog in min häst ställde jag mig och tvättade hans ben. Jag kan ju säga att min hage är mer vatten än mark, sinnes. Så jag tvättade hans ben så han inte ska få mugg, det är ju så onödigt och jobbigt. Sen satte jag på salva och sen fick min lilla ponny äta lite mat. När jag skrittade ut innan idag träffade jag min kusin och moster, så min ponny fick lite äpple och blev jätteglad :D

Så jävla bra jag och RIIIINGOOOO är ! <3

Puss på er  / Amanda



Sommar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0