Fy

Jag hoppas att millan inte har glööömt att hon ska göra ett inlägg till idag? Vi har som överenskommelse att göraa MINST 2 inlägg var per dag. Men jag kan ju glatt berätta att inom kort (kanske en månad) kommer det vara helt ny design och header på denna bloggen, jättefint kommer det bli. Och i veckan kommer jag och millan bestämma om en bloggtävling, så kom igen nu och föööölj.

Vill också tacka alla underbara läsare som läser och ni får gärna kommentera, då blir vi glada (:

Imorgon ska nog millan hoppträna om jag har rätt för mig, så sen får hon berätta mer för er om det, imorgon blir det bara en vanlig skrittrunda för mig och zingo. Men det får vi se.

/ Amanda



en lagom gullig bild på mig och zingo, (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0