Galen ponny

Idag när jag kom för att hämta zingo i hagen hade han gått över isen i hagen, jag tänkte direkt, hur fan ska detta gå. Men så började jag gå över isen där det inte var så halt, sen insåg jag detta kommer inte gå. Sen börja zingo halka runt med benen runt, runt och fick inget fäste. Sen blev han så rädd så han typ börja galoppera på isen och benen bara for överallt. Jag blev jätte rädd, för ett misstag där och han trillar kan det vara KÖRT! När han var över så var han själv ganska chockad, och jag bara, zingo du är dum i huvudet. Han vet att han inte kan gå över men ändå gör han det, gulle ponnyn! Men han klarade det och det är jag JÄVLIGT glad för!

Puss :)



Bild från förra vintern, då var det åtminstonde en kompis i hagen!

/ Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0