gästbloggar

Hej jag heter sofie och är 12 år, jag bor i malmö med min kanin Putte. Jag har en medryttarhäst som står på södra sallerup som heter Spejder Skate fast hon kallas Zammi. Jag har haft henne nu sen i jul och just nu är hon super pigg då hon inte gick på en månad för hon var sjuk. Hon är 14år och har startat en hopptävling på 90 cm men till våren/sommaren ska jag hopp och dressyr tävla henne lite:). Jag har hållt på med hästar sen jag var 6 år och rider på ridskolan mcr, där jag har tävlar och rider i en hoppgrupp. Jag och Amanda har känt varandra ett tag, jag vet faktiskt inte hur vi lärde känna varandra men det var våra mammor som blev kompisar eller något sånt;). Vi har också gått på några ridläger tillsammans, 3 på sfrk tror jag och 1 hos Jenny som vi båda tränar för. Amanda är en väldigt duktig ryttare och har en super fin ponny som heter Ringo som ni antagligen känner till.
Amanda är en väldigt snäll och omtänksam vän men vi träffas ofta bara på sommrarna för då brukar vi åka upp till Falsterbo och bo där, så vi träffas nästan aldrig på vintern eller hösten :(. Vi har haft väldigt roliga sommrar när vi gått på falsterbo horse show, badad och bara träffats och haft kul :). Det var nog det jag kom på men ni får några bilder på Zammi och någon bild från lägret :). Läs gärna min blogg också www.absolutohlsson.blogg.se :).
 Ha det bra :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0