GODMORGON!

Godmorgon alla glada!

Jag var för en stund sen i stallet och fodra, härligt liksom när man somnar sent, men vad gör man inte för sin häst. Snart ska jag åka till stallet igen och rida, mocka och sånt. Ikväll har Elviras mamma fest och vi ska typ vara värdinnor. Men i alla fall, så måste vi åka ganska tidigt så det får bli zingo nu på morgonen :)

Jag glömde berätta om igår, igår så släppte jag ut min ponny i hagen medans jag mocka och sånt, alla hästar var inne så han fick gå ut i en hage tio meter från stallet. Sen när jag var klar gick jag till honom och gjorde lite frihetsdressyr, (berättar mer om det sen) efter ett tag tänkte jag, men jag hämtar min hjälm. Så jag hämtade den och sedan satt jag upp på zingo, jag hade inget träns och jag ska berätta för er att det är en JÄTTEBRA övning :)

/ Amanda



Grimma går också bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0