heej // millan <3

Nu har jag och Amanda snackat och vi ska göra denna bloggen så mycket roligare ;)
så häng med nu i denna fetttta blogge ( eller kommer bli)
den e värd att läsa :)
vi tar gärna mot förslag , och inom snarast kommer vi ha en blogg tävling när NI jan vinna :D

men min dag har vel varit bra förutom att skolan börja :(
jag skojar inte jag e skol trött :D
men sen kom pappa och hämta mig på skolan sjukt najjjs,
sen stack jag till stallet och red med Amanda och Elvira :P
vi hade kul riktigt jävla kul faktiskt :D
Nu e jag hemma och lyssnar på musik och smsar och chattar med min syster ( AMANDA )
jag lyssnar på en sjukt bra låt just nu <3
http://www.youtube.com/watch?v=DrzGHgmG3y4

värd att lyssna på !!

puss <3


ute ritten med sfrk kommer fler bilder ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0