Hej

Idag var det jättesynd om min häst, för jag kom hem ganska sent igår så jag behövde sova ut i morse så han kom inte ut förrän elva! Men han får vara ute länge idag tycker jag då. Fast i fredes var han ute väldigt länge, enda till sex. Men hellre ute förlänge en för kort tycker jag. Men hur som helst, idag ska jag skritta den lilla plutten eftersom han fick vila igår.

Igår transporttränade vi och det gick jättebra. Han är ju fortfarande lite tveksam men jämfört med innan är det hur lätt som helst, är supernöjd! :)

Nu är det också såhär att jag och Millan behöver hjälp om vad vi ska skriva här på bloggen, lite inspration! Men jag hade tänkt att vi skulle byta design och lite så, så den blir fin. Så om ni är duktiga får ni gärna hjälpa till! Hade tänkt att vi kunde ha någon bloggtävling också, så ni får hålla utkik för det kommer hända massa saker.

Och just det jag glömde berätta att när vi lastträna igår så skulle jag först hjälpa pappa att backa till transporten, så jag stod där ute och visade men han var inte så smart så han backade in i bilen, så numera har vi en repa i bilen, inte så smart!

Men nu ska jag bada, så puss på er, stora och små barn!

/ Amanda



Sommar, <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0