HIIIISSS

Jag tycker det är så sjuuukt snyggt med brun utrustning, särskilt ljusbrun. Jag tycker dock att på svarta och vita hästar passar svart mest. Jag skulle gärna velat ha brun utrustning, men min är ju inte så pjåkig heller. Innan för några år sen var det inte så vanligt med brunt men nu är det jättevanligt! Det snyggasste är ju när bruna / skäckar (brun & vit) har brunt.



Matchar in så perfekt alltså. Jag tror att innan vågade inte alla ha brunt för att de tyckte det såg konstigt ut men sen börja en sen kom alla andra. Så verkligen en hiss till all brun utrustning! Men jag tycker svart är snyggt också, men brun är snäppet snyggare ;)

/ Amanda

Kommentarer
Postat av: Filmster.se

Hej, du har väl inte missat Filmster.se? Det är en helt ny filmblogg med massor av bra filmtips! Om du gillar Filmster kan det vara bra att veta att det går finfint att följa den via både Facebook och Bloglovin'!



Ha en underbar och filmrik söndag! :)

2011-01-30 @ 19:37:49
URL: http://www.filmster.se
Postat av: Gabriella♥

hej, allt bra? :)

2011-01-30 @ 19:44:05
URL: http://gabriellarokolampi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0