Hiss

Jag tycker jag använder typ världens bästa linement. Det heter linement blue och är ganska vanligt, det innehåller INGA dopningsubstanser (den nya alltså) och fungerar bra. Jag tar på linement varje dag på ringos sena och knä, jag tycker det fungerar väldigt bra. När vi tränade hårt brukade jag ta på det på alla ben och sen med back on track över. Men vill verkligen tipsa er om detta, det säljs ungefär överallt. Det bästa jag provat iaf :))



OBS; Den med blå kork är den gamla och har 4 dagars karens. Den med svart kork innehåller inga dopningsubstanser och det står tydligt på flaskan ;)

/Amanda

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur kan ni skriva så fjantig blogg ?

Hästar e handburgare och inget annat !

2011-01-28 @ 11:05:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0