Hiss

Förra året köpte jag en ny sadel till min ponny. Jag betalade den HELT själv, och det var faktsikt en väldigt bra investering. Den var väldigt dyr, eftersom den var specialutpassad till min ponny. Enligt mig är det A-Ö att sadlen ligger bra, om den inte gör det så kan så mycket gå fel, därför valde vi att pröva ut en sadel. Jag kan ju säga som så¨att jag älskar min sadel, den är jätteskön och har jättebra kvalité. Min ponny är väldigt spetsig, så den är anpassad efter det och det känns tryggt att veta att den ligger bra. Sadelutprövaren var Jerry Johansson och min mamma känner honom, och man kan ju säga att allt han köper in har JÄVLIGT bra kvalité.

Är iaf supernöjd med min sadel!



Så min hiss går till prestige golden star!

/ Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0