Hoppas

Om allt går som det ska så ska Daniella Eriksson fotta mig och Millan imorgon. Förhoppningsvis kommer det bli en ny header & design här på bloggen, kul va? Det ska nog bli ganska fint väder imorgon också så hoppas det blir fina bilder. Vad säger ni om det? :)

Och jag måste bara säga till er att ni som skriver så fina kommentarer, man blir så glad! Fina ni är! <3

Vad ska ni göra ikväll? Jag ska antingen vara med millan och gå ut, eller så ska vi kolla på film hemma hos elvira, MYSIGT (L). Måste berätta att millan tog jättesöta bilder på hästarna i hagen idag, så vi får se när hon lägger upp de.Och idag har jag suttit jättelänge och sorterat alla bilder på zingo,jävlar vad många jag hade!

/ Amanda



Daniella foto.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0