Knoppar, HISS!



Knoppar definitivt en hiss om man frågar mig. Jag tycker att med knoppar ser man "finare" ut, eller vad man ska säga, det ser mer seriöst ut. Det visar att man ansträngt sig och är supersnyggt. Jag har alltid knoppar på min häst när jag tävlar för jag tycker att det är jättefint, jag har blivit bättre och bättre på att knoppaså man lär sig ju samtidigt. Men en stor hiss till alla som ORKAR knoppaoch anstränga sig. Jag tycker självklart att det kan vara fint utan knoppar också, men finare med knoppar ;)





/ Amanda

Kommentarer
Postat av: Elvira

2011-01-18 @ 19:01:06
Postat av: Elvis

Tycker du att knopparna blev bra på min häst också;))))

2011-01-18 @ 19:02:49
Postat av: Elvis

Tycker du att knopparna blev bra på min häst också;))))

2011-01-18 @ 19:03:26
Postat av: Amanda

ja det tycker jag, till viss del ;)

2011-01-18 @ 19:30:09
URL: http://falsterboryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0