Life is to live

Hej allihopa!

Idag skritta jag ut en mysig runda med millan. Vi skritta på LV4, och våra hästar hade damp. Vi tänkte ta lite bilder, de blev några men VÄLDIGT mörka, så vi får se om det går att redigera bort. Annars kommer det kanske nya bilder snart... Men så när jag fotade millan fick Winston damp för han ville inte gå iväg när jag stod kvar. Sen när winston börja dampa så börja ringo dampa. Sen gick det bra, sen när millan skulle fota mig så gick jag bort sen när jag vände tillbaka for han tillbaka och dampa lite på vägen. Min ponny har så SJUKT mycket överskottsenergi. Sen när vi skritta så börja min häst takta och bocka, han är sååå knäpp! Men han är så sjukt sööt! Bilderna kommer nog upp imorgon, ska se om jag hinner innan jag ska till stallet.

Puss på er! <3



Gullig bild på En av ringos bästa kompisar Marco! :)

/ Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0