MIllisss <3

Hej !

Idag har jag gosat med min lille pojke Winstone. Han var jättepigg när vi red,och zingo bet honom, (men det var säkert av kärlek).  Jag vet att jag inte bloggat på länge men jag hade tänkt lägga in några bilder igår men då funkade det inte. Men på torsdag ska jag iaf hoppträna  och det var vääldigt länge sen jag gjorde det. Sen får vi se när jag ska tävla, det är ju fortfarande skit kallt. Winstone var lite dum idag för när jag skulle ta in honom i boxen vände han sig så han nästan trilla sen slog han typ i huvudet i något, heeelt knäpp <3

Men jag älskar lille winston! <3

Ska fråga Amanda om hon kan fotta när jag rider ngn dag. JAG ÄLSKAR AMANDA!

Puss / Millan <3





Puss på min häst, fina winstone! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0