Outfits

Här kommer två olika outfits i blå och silver som jag har satt ihopa.



Detta är den "billiga" outfiten,

shabrak- hööks
täcke- hööks
hjälm- lamicell
pannband- glenn gordon

Jag tycker att priset har ingen betydelse så länge sakerna är snygga och bra kvalité. Dock föredrar jag inte hööks eftersom jag vet att de flesta av deras grejer har sämst kvalité. Men jag tycker alla dessa saker är skitsnygga. Men glenn gordon pannbanden (som jag själv har i guld) är skit snyggt, och jag tycker att de lamicell hjälmarna är snygga för att vara så billiga :)



Här är den "dyra" outfiten.

stövlar- tretorn
shabrak, luva, täcke- HL be somebody.... BIG LOVE!
hjälm- charles owen
pannband- swarowski

Denna outfiten tycker jag efter min egen smak är den snyggaste. Jag älskar HL sakerna, de är så snygga! Hjälmen är också BIG LOVE, jag är dock inget stort fan av tretorn och jag tycker att 700 kr för ett pannband är överdrivet mycket.

Men båda outfiterna är skitsnygga om man vill matcha silver & blått, billigt & dyrt.

/ Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0