Ponnyakuten

Kollade ni ponnyakuten? Det gjorde jag, men jag tycker att de drar ut på de föör mycket. Första avsnittet var ju ett helt avsnitt om förra säsongen, andra avsnittet var hela från castingen, tredje avsnittet var heeela om att de skulle komma dit. Jag tycker också att många av de som är där har inte speciellt stora problem, många av de problemen går att lösa själv. Många problem som är med har jag själv haft med min ponny, men de har jag fått lösa själv och det går alldeles utmärkt. De måste försöka och lägga TID på det. Men det är ju bra att de får hjälp med de, på så sätt har de ju vunnit eftersom de har insett att de har ett problem. Men jag tycker att den ponnyn som inte kunde stanna på framhoppningen & ponnyn som inte gick att sko skulle fått vara med. Men vi får se hur resten av säsongen blir :)



/ Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0