Saknar ♥

Det jag saknar mest med zingo är de dagarna när solen lyser man sätter på utrustningen och rider iväg. Det enda man hör är naturen och hästen man älskar mest! ♥ Jag skulle göra allt för att få tillbaka det, för att få rida iväg med zingo och bara njuta. De dagarna de regnar och man lastar in sakerna och åker iväg till ridhuset. Rider och allt bara går som det ska, allt stämmer och det känns som man bara sitter där och allt ät helt perfekt. De dagarna man går ut i hagen och gosar, han följer efter mig och litar på mig, det är det som betyder mest. När tränar och tränar inget går som det ska och man blir så sur, men sen upptäcker man att man älskar hästen, man ska inte vara sura på varandra. Jag saknar att smörja alla saker innan tävlingen, pirret i magen och när man kommer ut på banan och tänker, och bara rider. Hästen hoppar så fantastiskt och man blir till ETT. Ingen kan slå dessa känslorna, jag saknar verkligen allt och alla de små sakerna. Snälla ge oss de tillbaka!



Jag älskar dig Ringo och vill aldrig lämna dig! ♥♥

/ Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0