Sommmarsaknad!

Fan vad jag saknar sommaren, heeelt sjukt!

I somras stod Millans, min och elviras hästar på knösen i en sommarhage. Det var jättemysigt, men lite jobbigt att ta sig ut där varje dag. Perfekta ridvägar fanns det också, de ligger liksom ute i skanör. Nästan rakt ner till havet, dock ligger där en naken camping väldigt nära... Först gick alla tre hästar tillsammas, men sen parade min och elviras hästar med varandra xD, så zingo fick stå i en hage bredvid. Men bara lukten av sommar, av flugsprej, alla småsaker gör sin del av sommaren. Hade inte tackat nej till sommaren nu, men en sak var jävligt dåligt, det var i somras min ponny blev skadad, tänk, det har gått ett helt halvår!



En jättefin bild på en av ridskole ponnyerna, ruby :)



Love you <3

/ Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0