VILA

Idag har Ringo vilat igen. Fy vad jag varit dålig på att rida den sista veeckan. Jag var i stan med Elvira och Millan, hittade jättemycket snygga rea kläder :D Men iaf så i morse när jag skulle ta ut så var ingen häst ute, fick åka tillbaka till skolan sen på rasten släppa ut honom. Jobbigt , mamma mockade och sånt idag så jag skulle hinna. När jag kom hem åkte jag till stallet och borsta på ringo, han tycker det är så mysigt! <3 Vet ni? Jag borstar aaaltid min häst varje dag, tycker det är en stooor del i sammanhållningen med sin häst, det ger mycket tillit. Sen strecha jag honom lite, det är ju också viktigt :)

Imorgon måste jag skritta annars kommer min häst explodera så pigg som han var igår. GALET :D



Puss / Amanda


Kommentarer
Postat av: Agnes - Hästskötare i England

Aw så fin! Älska fuxar :))

2011-01-25 @ 22:27:13
URL: http://nikonian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0