Baby girl

Tjo, kan ju säga att livet är på topp och jag är lycklig ! ♥ - allt jag hade velat nu är att zingo är frisk.

Red med Ylva och Millan och kan ju säga att alla hästar hade damp.. Vi sjulle rida förbi två barn som hoppa på en studsematta i en trädgård, blir våra hästar rädda?! JAAA! De typ dampar nästan in i en trädgård men vi klarar oss förbi.. Resten av rundan ser alla hästar spöken varje sekund. Men Zingo var iaf ganska fin, mjuk och lösgjord i sidorna.. Tänk hur mycket jag älskar min häst ! ♥

Myste lite så efter !

/ Amanda

 Every single day every time I prey I´ve been watching you <3


Kommentarer
Postat av: louvisa

Älskar dig med !! <3

2011-05-24 @ 12:52:52
URL: http://lma.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0