When I see your face

Hola !

Hur mår ni? Millan har inte lyckats ta dig hit och jag är KASS på att uppdatera.. Zingo har iallafall skött sig väldigt bra, eller ja i onsdags när jag red hade han lite damp.

Då skrittade jag först hem till mamma och så åt vi lite morötter, sen började jag trava upp längs gatan på asfalten, plötsligt vänder han rakt tillbaka... Jag sätter in skänklarna in i honom och får han förbi och vi fortsätter.. När vi ska skritta av går en väg hem, och en åt andra hållet och vi tänker helt olika. Zingo ska hem och jag ska till det andra hållet. Efter ännu ett damputbrott går allt bra..

Jag skrittar förbi skolan och där får zingo agera ponnyridning. Mark, Emma och Astrid fick rida.. :D I Torsdags red jag med ylva och skritta LÅNGT.. Fredag red jag själv och igår vila han..

Underbar liten ponny har jag iallafall ! <3

Emma & Zingo

Sommar & Zingo <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0